Saturday 10 November 2012

tamat sudah sem satu!

assalamualaikum ..

akhirnya dapat jugak update blog aku niehh .. harini aku dekat johor .. ikod makcik jalan2.
hehehe maklumlah dah habes exam . tahniah jugak kat cousin aku yang dah selamat jawab soalan
MUET tadi.. turn aku next year. FUHH seram ~

okay2 sebnanye nak cite pasal exam aritu . aku taktahu lah 
knape soalan nye susah gile . rse mcm nk jerit je kt mse tuhh.. aku rse apa yg aku bce and blajar just 2/4 je kodd yang kluar .. aku tknak repeat paper :(

aku rase paper sejarah je yang aku bleh jawab.. HUAAA ~

semalam aku ada mesyuarat pengawas .. paling aku terperanjat cikgu dah tahu aku couple dan capital I !!!
dengan selambanya dia memerli aku .. ish segan gile ! papa sehh..
cikgu2 ni kuat bergosip jugak rupanya .

tapi yang paling penting aku dahh habes exam untuk semester satu .
harap result dapat pointer 3.00 dan ke atas . AMIN .




..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 comments:

Post a Comment

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE