Friday 22 June 2012

kuantan . pahang .


assalamualaikum

see that baby? cute kann? hehe. pic ni mase kitorang kat pahang. hantar pengantin akak dia.
seronok jugak sebab berkonvoi ramai2 lima kereta. huhu.
kitorang bergerak sabtu pagi. then ambek adik dea kat uitm segamat.

jauh jugak rupanya pahang tu kann? haha. malam tu kitorang bermalam kat homestay. boleh tahan lahh homestay tuhh. setiap bilik ada aircond. hehe. kitorang pun apa lagi. seboleh2 nya bukak semua suis yang ada. jahat takk?? hihi.

malam tu aku, laki aku and abg dea jalan pegi pasar malam kat situ tapi macam takde pape jek.
bored! huhu.



ahad tuh majlisnye. kelam kabut jugak kitorang bersiap2. pas majlis tu kitorang pergi teluk cempedak pulak.
bermalam kat sane. seronok sangat sebab malam tu dapat jalan2 dengan SAYANGKU kat tepi pantai teluk cempedak tu. hehe..
eh gedik pulak aku ni..



then esoknye pergi mandi2 kat bukit gambang waterpark. aku mandi tak lame pun sebab rase nak pitam. maybe sebab tak breakfast kod. aduhai menyesal betol.

last2 sampai rumah pukul 9malam. memang penad sangat tapi esoknya nak tak nak kene jugak pegi 
sekolah .
walaupun penat tapi aku happy sangat. thanks b !
iloveyou :)


..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

3 comments:

  1. untung la pergi dengan pakwe tak ajak pun

    ReplyDelete
  2. eh bukan setakat dengan pakwe .. dengan family dia sekali ada . huhu ..

    ReplyDelete

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE