Sunday 24 June 2012

ntah apa-apa


ASSALAMUALAIKUM ..

aku tak tahulah nak update pasal ape .
see that ? pic tu mase wedding akk die . huaaa !!! rindunya mase ni .
rase macam taknak berenggang dengan dia je .
-_-

haha . dah mula dah perangai gedik aku nih . cuti sabtu ahad ni aku tak rase macam cuti jek .
semalam kena tolong cikgu kat sekolah sbb ada pertandingan sains dan teknologi .
so form6 menjadi sasaran cikgu untuk membantu . pukul 2 lebih baru boleh balek .
aku pun balek rumah kejap then merayap lagi . ke mana lagi kalau tak ke bp mall. 
nak cari barang kononnya tapi takde pun . huhu .

malam tu pukul 9 aku dah terbaring . ngantok gila .
harini pulak sebok 'beronline' dan mengupdate blog . hihi .
actually sok ada presentation kat depan kelas pasal buku crite bi yang aku dah baca . tapi tak habes baca pun . aduhh macamana lah sok ni . kene berspeaking pulak tuhh .

ha ada lagi satu crite . fom6 ni ada dua kelas . PRA-U TERBILANG & PRA-U GEMILANG .
kitorang tak ngam pun antara satu sama laen . cehh ! ayat tak boleh blah .
bukan kitorang bagus sangat tapi kelas sebelah tu ....
hurmm aku tak tahulah apa yang diorang jaki sangat dengan kelas kitorang ni .

ada satu masa tuh . whiteboard kitorang diconteng . sampul meja pun direnyukkan . padahal kitorang baru je pas pasang sampul tuh . haish . fom6 macam standard 6 jek ! buad malu .



..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 comments:

Post a Comment

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE