Saturday 14 July 2012

dato' dr. sheikh muszaphar shukor


assalamualaikum ..

alhamdulillah . dapat jugak update blog aku ni . sunyi sepi je aku tengok .
hari ni aku nak sharing benda yang ada kena mengena dengan dato' dr sheikh muszaphar .
12 julai 2012 . beliau telah pergi ke smk senggarang . wahh ! aku mmg tak percaya .
bangga pun ada .

bila dia masuk je dalam dewan , semua pelajar teruja tengok dia . aku pun sama . hehe .
tapi kejap sangat dia bagi ucapan , maybe dia ada urusan lain kodd .

hah ni ada lagi satu pic masa dalam dewan .


pic ni aku amek dalam fb fanclub dr.sms .
hihi . sampai ke sekarang aku macam tak percaya aku nampak dia depan mata aku sendiri .
huhu . anyway , terima kasih sebab pilih smk senggarang !



..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 comments:

Post a Comment

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE