Wednesday 26 September 2012

sembrong agro tourism

assalamualaikum ..

hahhh~ akhirnya balek jugak dari camping . camping ni untuk budak2 form six jek .
aku mula2 rase macam nak tak nak je pegi tapi dah cikgu cakap semua
wajib terlibat so , tak boleh nak cakap apelah .
kem tu start 22-23 september .
first2 sampai, biasalah pasang khemah dulu . then lepas tu dah mula buat aktiviti . 
mula2 kitorang buat jalan berhalangan . best jugak lah . sampai lebam2 aku panjat , tinggi pulak tuhh .
huaa ~

lepas siap buat aktiviti tu , kitorang rehat skejap , solat zohor , then smbung smula . 
petang tu ktorang buat jungle trekking . PEHH ! aku tak tahu nak cakap ape tapi paling
banyak2 aktiviti aku paling suka jungle trekking sbb tempat nye adventure gile .


kene lalu tebing curam . paling kelakar nak melintas sungai , sepatu amalina masukdalam air tu . aduhh !
dia ni ada2 je . last skali semua kasut kitorang dipenuhi lumpur2 .
eeeuuuu !!!! siap ada pacat lagi tu ! naseb aku tak kene .
kalau tak memang menjerit aku .
lepas dah kotor2 tu kitorang kene seberang tasik guna tali .
hah ! tu pun aku suke . best gile ! haha .


then malam tu biasalah , malam kebudayaan then ada aktiviti unggun api .
seronok2 . habes aktiviti tu semua pukul 11.45 malam .
pastu budak2 laki ni bukan reti nak tido , makin memekak . hadoii !



esok nye pulak just aktiviti memanah , flying fox dengan masakan rimba . then , balek .
finally ! malam tu jangan ceritalah , memang aku tido tak ingat dunia .
and esoknya sekolah ! huaaaaaa !!!!!! tak suke .



..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 comments:

Post a Comment

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE