Thursday 4 October 2012

trial STPM

assalamualaikum..

hello :)
hurmm . minggu ni merupakan minggu yang paling tension untuk aku .
hari jumaat & sabtu ni budak2 fom6 ada kem motivasi
kat sekolah . tak memasal pulak kene tido kat sekolah tuh .
hmm . semua pelajar WAJIB join . sedihnyee
aku tak kesah sangat tapi TIME nya tak kena . 
sebab isnin tu nanti kitorang dah stat trial stpm . huaa !!!!
aku rasa cam nak nanges jek . bila masenya aku nak study .
aku dah biasa study last minute . 
tapi ni dah last minute sangat . aku rasa mesti orang2 kat lua tu
pkir stpm ni senang . huh , nak tahu camne masuk la fom6 dulu
baru tahu senang tak senang fom6 ni ESPECIALLY sejarah .


just wanna say all the best to my friends and also all the candidates yang dah nak start exam tuhh.
jawab betol2 . ucapan ni pun ditujukan untuk aku jugak.
hahaha .
SELAMAT MENGHADAPI EXAM !



..Assabru yuinu alaa kulli amalin..

0 comments:

Post a Comment

 
copyright@segala yang tercatat di atas semuanya Hak milik Cik wAniE